اعتلای صنعت با حضور وهمراهی حداکثری مردم ممکن است
اعتلای صنعت با حضور وهمراهی حداکثری مردم ممکن است

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز جلسه چهاردهم هیئت مدیره صبح امروز دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت برگزار شد. رضا رضایی رئیس هئیت مدیره خانه صمت البرز در این نشست گفت:الحمدالله خانه در حال ریل گذاری صحیح برای صنعت استان و ایجاد امکان حمایت از انجمن ها و صنعتگران است. […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز جلسه چهاردهم هیئت مدیره صبح امروز دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت برگزار شد.

رضا رضایی رئیس هئیت مدیره خانه صمت البرز در این نشست گفت:الحمدالله خانه در حال ریل گذاری صحیح برای صنعت استان و ایجاد امکان حمایت از انجمن ها و صنعتگران است.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت گفت:همکاری بین خانه صمت البرز با شهرک های صنعتی و انجمن ها بسیار مهم است تا بتوانیم اولویت های همکاری را تعیین کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت نگاه انجمنی ادامه داد:کمک فکری گرفتن و همراهی انجمن ها با خانه بسیار مهم است و با همراهی و ساختارسازی می توانیم نگاه رو به جلویی را در استان رقم بزنیم.

ایشان ادامه داد:اعتلای جامعه و صنعت با نگاه حضورحداکثری مردم و مردم نهادکردن امور است و تاکید و علت حضور ما در اینجا هم همین موضوع است تا بتوانیم با مردمی کردن امور، نگاه بخش خصوصی را در تصمیمات کلان دولت متبلور کنیم.

رضایی گفت:حضور ۲۲ انجمن در استان و وجود ۱۱ شهرک صنعتی در استان البرز ظرفیتی است که همه با همراهی همدیگر می توانیم باعث پیشران شدن موتور صنعت در استان باشیم.

رئیس هیئت مدیره گفت:یکی دیگر از بخش های مدنظر ما بخش معدنی است که لازم است توجه بهتری به آنها صورت گیرد.

رضایی با اشاره به فعالیت های انجام شده گفت:خانه صمت برای حمایت از انجمن ها اقدام به راه اندازی کمیسیون حقوقی و مرکزآموزش نموده تا بتواند حمایت موثرتری را صورت دهد.

حسین رجبی دبیرخانه صمت البرز در همین مورد گفت:۱۵۶ پروانه معدن در استان البرز داریم که از این تعداد حدود ۶۷ معدن فعال هستند.

دبیر خانه صمت البرز افزود:با توجه به فعال بودن ۶۷ معدن اغلب آنها در حوزه شن و ماسه فعال هستند که انجمن شن و ماسه هم در استان البرز فعال است.

رجبی ادامه داد:معادن استان البرز در حوزه اشتغالزایی و ورود سرمایه به استان نقش بسیار موثری را دارند که از همین رو خانه ، معادن استان را مورد توجه ویژه تری از گذشته قرار خواهد داد.

همچنین در این جلسه موارد متعددی از جمله بررسی موارد مرتبط با برگزاری روزگرامیداشت صنعت،تفاهم نامه های آموزشی مرکزآموزش خانه صمت البرز با دانشگاه خوارزمی و سایرمراکزآموزشی،نحوه پوشش رسانه ای برنامه ها،بررسی اساسنامه مرکزداوری خانه و پیش نویس تفاهم نامه خانه صمت با شرکت شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

 

  • نویسنده : علیرضا عبادالهی