خانه صنعت متعلق به همه صنعتگران است
خانه صنعت متعلق به همه صنعتگران است

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرزنشست مشترک هیئت مدیره خانه صمت استان البرز و روسا و مدیران شهرک های صنعتی صبح امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت برگزار شد. دکتررضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت استان البرز در ابتدای نشست در رابطه با تشکیل خانه صمت استان ابراز امیدواری کرد […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرزنشست مشترک هیئت مدیره خانه صمت استان البرز و روسا و مدیران شهرک های صنعتی صبح امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت برگزار شد.

دکتررضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت استان البرز در ابتدای نشست در رابطه با تشکیل خانه صمت استان ابراز امیدواری کرد با همراهی انجمن ها و شهرک های صنعتی استان البرز این خانه بتواند نقش موثری در صنعت استان و حتی کشور داشته باشد.

وی ادامه داد:استان البرز استان معین در بخش صنعت است وصنایع متعدد معروفی در این استان حضور دارند که برای استان بسیار ارزش آفرین است.

ایشان به سابقه فعالیت خود در مجموعه ها و تشکل های مختلف منجمله در انجمن قطعه سازان اشاره کرد که مدتی هم رئیس این انجمن بوده اند.

رضا رضایی در ادامه به  عضویت خود در مجمع عالی کارآفرینان کشور اشاره کرد و افزود علاوه بر ایشان،اقای فردوس و آقای سلطانی از استان البرزعضو این مجمع هستند که به عنوان پیشرانان صنعت حرکت های گسترده ای شکل داده اند و سعی در رفع موانع موجود دارند.

رئیس خانه صمت استان البرزدر ادامه گفت:هیئت مدیره جدید خانه صمت البرز با حضور صاحب نظران و افراد متخصص حوزه صنعت تشکیل شده است و با اینکه فرازونشیب هایی هم در ابتدای راه بود ان شاالله با قوت کار خود را شروع شده است.

ایشان با اشاره به راه اندازی دفتر خانه صمت البرز گفت:این خانه متعلق به همه صنعتگران است،ضمن آنکه مکان فیزیکی فعلی هم برای استفاده هرچه بهترصنعتگران تجهیزشده است.

وی در ادامه گفت:جلسه فعلی نهمین جلسه هیئت مدیره خانه صمت البرز است که هر هفته در حال برگزاری است.

رضا رضایی ادامه داد: جلسات ابتدایی برای ساختار خانه و ساختارسازی اجرایی خانه اختصاص داده شده است.

ایشان همچنین به ایجاد واحدهای روابط عمومی و حقوقی در خانه اشاره کرد و افزود:نگاه تخصصی و رفع مشکل از مهمترین اولویت های ماست.

رضارضایی افزود: ایجاد کمیسیون حقوقی از آن جهت مهم است تا بتوانیم نگاه حقوقی و درستی درپیشبرد امور داشته باشیم.

ایشان به لزوم ارتباط مستقیم با شهرک های صنعتی و انجمن های همگن اشاره داشت و افزود:برگزاری نشست های مشترک و متعدد برای همگرایی بیشتر در حوزه عمل مجموعه خانه و شهرک های صنعتی و انجمن های همگن است.

رضا رضایی با صحه گذاشتن بر وجود مشکلات روتین برای صنعت ازجمله بیمه،گمرک،دارایی گفت این مسائل بر سرجای خود هست و باید برای حل آنها تلاش کرد و نه آنکه کنار ایستاد .

ایشان در ادامه گفت: گام اول شروع کار ما در هیئت مدیره شهرک های صنعتی  هستند و در ادامه انجمن های علمی هستند که با کمک ایشان می توانیم فعالیت را شروع کنیم و مانع زدایی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را ما در همراهی گروهی خودمان هم داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت استان البرز افزود:ان شاالله دوستان یاری کنند تا با یاری همدیگر منجر به افزایش بهره وری، کیفیت برتر تولید و روان سازی کارها شویم که منجر به بهترشدن معیشت مردم می شود.

  • نویسنده : علیرضا عبادالهی