«خانواده» مرکز عشق و عفاف است
«خانواده» مرکز عشق و عفاف است
رئیس کانون‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت روز خانواده، گفت: خانواده را باید به عنوان مرکز عشق، ارزش و عفاف برشمرد.

به گزارش اثرآنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس علیرضا عبادالهی، رئیس کانون‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: توجه به جایگاه خانواده به عنوان مرکز ارزش، عشق و عفاف در جامعه ایرانی مطرح است.

وی در رابطه با اهمیت موضوع خانواده در برنامه‌های مجمع کانون‌های فرهنگی استان البرز به برگزاری رویداد بزرگ جایزه جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت جمعیت در بحث خانواده در هفته‌ای که گذشت اقدام به برگزاری جشن بزرگی در تالار شهیدان نژاد فلاح کردیم که میزبان حدود ۱۰۰۰ نفر از خانواده‌های البرزی با فرزندانشان بودیم.

عبادالهی با اشاره به جشن جوانی جمعیت در استان گفت: این جشن باهدایت معاونت بانوان استانداری البرز و همکاری دستگاه‌های اجرایی به دبیری مجمع کانون‌های فرهنگی استان البرز برگزار شد.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی استان البرز در رابطه با فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی در حوزه خانواده اضافه کرد: حدود ۴۴ کانون فرهنگی در استان به صورت تخصصی در زمینه خانواده مشغول به فعالیت هستند ضمن آنکه با توجه به اهمیت موضوع خانواده کمیته تخصصی خانواده در مجمع تشکیل شده است با برگزاری‌های دوره‌های مختلف سعی در یکدست کردن آموزش‌های تخصصی در زمینه خانواده نموده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های کمیته خانواده مجمع برگزاری طرح سفیر خانواده با هدایت سرکار خانم کشاورز و باهمکاری سایر دستگاه‌ها بوده است که منجر به آموزش ۴۴۰ مربی تخصصی در حوزه خانواده می‌باشد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در این دوره مهارت‌های متعددی در حوزه‌های روانشناسی خانواده سواد مالی سواد رسانه مباحث تخصصی دیگر را آموزش می‌بینند.

عبادالهی در پایان به اولویت بسیار بالای خانواده در مجمع اشاره و بیان کرد: در ادامه سال گذاری برنامه‌های متعدد با رویکرد خانواده با همکاری سایر دستگاه‌ها هستیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس