نگاه پویا و فعال خانه صمت در اجرای وظایف محوله به بخش خصوصی
نگاه پویا و فعال خانه صمت در اجرای وظایف محوله به بخش خصوصی
راهکارهای اجرایی تفاهم نامه خانه صمت البرز و سازمان صنعت معدن و تجارت البرز در جلسه هیئت مدیره خانه صمت البرز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرز  صبح امروز دوشنبه جلسه یازدهم هیئت مدیره خانه صمت البرز با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه بعد از بررسی مباحث مختلف مبتلا به صنعت، راه کارهای اجرایی کردن تفاهم نامه سازمان صمت و خانه که پیشتر در ۱۸ موضوع و ۵ ماده به امضا رسیده بود بررسی شد.

رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز گفت:در اجرای امور خانه باید سعی شود کلیه موارد به صورت قانونی و با توجه به موازین حقوقی امور پیش برد.

وی ادامه داد:در ساختار شهرک های صنعتی باید با همفکری هایی که صورت می گیرد بتوان خدمات بهتری برای صنعت گران و تولید کنندگان ارائه داد.

رئیس خانه صمت البرز در رابطه با وجود املاک بلا استفاده گفت:مناسب تر است که بتوان با تدابیری این املاک جهت استفاده شرکت ها و صنایع ای که قصد توسعه دارند مورد بهره برداری قرار بگیرد که این مهم با تشخیص خانه صمت می تواند نتایج بهتری را به بار بیاورد.

رضایی در رابطه با انجمن ها گفت: ارتباط با انجمن ها باید بسیار قوی و زنده باشد تا انجمن ها هم با احساس این پویایی همراهی مثبت تری داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز با اشاره به وجود ۲۲ انجمن صنعتی همگن در استان البرز گفت:لازم است ساختار مدونی برای فعال تر کردن انجمن ها در استان صورت بگیرد.

وی افزود:با توجه به وجود ۱۱ شهرک صنعتی در استان در صورت نیاز شهرستان ها خانه آمادگی دارد بعد از بررسی، دفاتری را در آنها برای تسهیل ارتباط با صنایع و انجمن ها راه اندازی کند.

ایشان همچنین گفت:تسهیل ارتباط خانه با انجمن ها و انجمن ها با صنایع توسط فضای مجازی هم در سایت خانه پیش بینی شود.

حسین رجبی دبیرخانه صمت البرز نیز در این جلسه گفت: پیگیر انعقاد تفاهم با سایر مجموعه ها و سازمان ها هستیم تا بتوانیم با هم افزایی یکدیگر اقدامات مثبت تری را انجام دهیم.

  • نویسنده : علیرضا عبادالهی
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت البرز