وجود حدود۳۵۰۰ واحد صنعتی در البرز مسئولیت سنگینی بر دوش خانه صمت و در عین حال فرصت نابی است
وجود حدود۳۵۰۰ واحد صنعتی در البرز مسئولیت سنگینی بر دوش خانه صمت و در عین حال فرصت نابی است

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرز دوازدهمین جلسه خانه با موضوع بررسی چالش های صنعت و تعیین تکلیف امور اجرایی تفاهم نامه مشترک با سازمان صمت البرز برگزار شد. این جلسه که صبح امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت البرز برگزار شد رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه با اشاره […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرز دوازدهمین جلسه خانه با موضوع بررسی چالش های صنعت و تعیین تکلیف امور اجرایی تفاهم نامه مشترک با سازمان صمت البرز برگزار شد.

این جلسه که صبح امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ در محل خانه صمت البرز برگزار شد رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه با اشاره به ظرفیت های صنعت استان البرز گفت: صادرات،بهره وری و اطلاعات به روز از اولویت های فعالیت و حمایت خانه صمت استان البرز است.

وی افزود:وجود نردیک به ۳۵۰۰ واحد صنعتی در استان البرز و ۲۲ انجمن تخصصی همگن در این استان علاوه بر آن که نشان از ظرفبیت زیاد استان است، مسئولیت سنگینی را نیز متوجه ما می کند که لازم است با دقت،نگاه مهندسی و کارشناسی طی برنامه ریزی اصولی امور مربوط را به پیش ببریم.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز با عنایت به تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان صمت استان البرز گفت: در گام اول ۵ اولویت را برای شروع عملیات اجرایی احصا کردیم که شامل مواردی از جمله راه اندازی زیرساخت،نیروانسانی و کارشناسی برای حوزه های جواز،کارگروه تسهیلات و … است.

وی افزود: سعی ما در خانه صمت بهبود فرآیند این اقدامات ،ضمن استفاده از تجارب سازمان صمت است تا ارتباط هر چه سهل تری بین صنعتگران و تولید کنندگان با خانه پدید آِید.

حسین رجبی دبیر خانه صمت البرز نیز در این جلسه گفت:از حدود ۳۷ کمیسیون و کمیته که طی سال در استان برگزار می شود حدود ۱۵ کمیته و کمیسیون در حدود اهداف و وظایف خانه است که مقرر است طی مکاتباتی حضور نماینده خانه و همراهی در بحث تصمیم گیری در این کمیته ها میسر شود.

وی افزود:یکی از مواردی که منجر به بهبود فضای کسب و کار و تولید می شود حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در تصمیم گیری های استان است که با حضور خانه در این کمیته ها به عنوان نماینده صنعتگران این مهم میسر می شود.

  • نویسنده : علیرضا عبادالهی
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت البرز