انتقال وظایف سازمان صنعت به خانه صمت البرز
انتقال وظایف سازمان صنعت به خانه صمت البرز

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز پیش از ظهر امروز دوشنبه یازدهم مهر۱۴۰۱ جلسه ربیعی مدیرکل صمت البرز با خانه صمت البرز برگزار شد. در ابتدای این جلسه رضارضایی رییس هیئت مدیره خانه صمت البرز با تشریح شرایط خانه در گذشته گفت:چندسالی است که خانه صمت در استان البرز راه اندازی شده است اما […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز پیش از ظهر امروز دوشنبه یازدهم مهر۱۴۰۱ جلسه ربیعی مدیرکل صمت البرز با خانه صمت البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رضارضایی رییس هیئت مدیره خانه صمت البرز با تشریح شرایط خانه در گذشته گفت:چندسالی است که خانه صمت در استان البرز راه اندازی شده است اما آنطور که شایسته استان بوده است کار نشده بود که با حضور هیئت مدیره جدید نقشی نو در این بخش پدید آمده است.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان کارخانه ها و صنایع استان سعی در تسهیل شرایط موجود داریم تا صنایع بتکانند در بهترین شرایط خود فعالیت کنند‌.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز ادامه داد: حمایتهای خوبی از جانب آقای ربیعی و سازمان صمت صورت گرفته است و ما هم در خانه قول مس دهیم تمام تلاشمان را در جهت تفاهمات مشترک انجام دهیم.

رضا رضایی گفت:انعقاد تفاهم نامه انتقال بخشی از وظایف سازمان صمت البرز به خانه صمت البرز قدم مثبتی در مردمی سازی فعالیت های دولتی است که موجب تسریع امور صنایع استان البرز خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز همچنین گفت:اوضاع امروز و رفتاری که از دشمنان ایران می بینیم به خاطر موقعیت خاص ایران است و لازم است تمام تلاشمان را برای بهبود شرایط صنایع داشته باشیم.

ایشان ادامه داد:راه اندازی واحدهای صنعتی نیمه راکد و افزایش ظرفیت واحدها و حمایت از بخش های صنعتی با مزیت رقابتی و توانمند از اولویت ها است.

گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه همکاری سازمان صمت البرز و خانه صمت البرز در جهت انتقال بخشی از وظایف این سازمان به خانه امضا شد.