نشست مشترک خانه صمت و شرکت شهرک های صنعتی البرز
نشست مشترک خانه صمت و شرکت شهرک های صنعتی البرز

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز نشست مشترک هیئت مدیره و کادر اجرایی خانه صمت و مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان البرز پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برگزار شد. رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز در این جلسه گفت:یکی […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز نشست مشترک هیئت مدیره و کادر اجرایی خانه صمت و مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان البرز پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برگزار شد.

رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز در این جلسه گفت:یکی از اولویت های خانه صمت برای همکاری بعد از سازمان صمت شرکت شهرک های صنعتی است که در حدود ۷۰ درصد صنایع استان عضو آن هستند.

وی افزود:ما به نمایندگی از حدود ۳۵۰۰ واحد صنعتی استان اینجا هستیم تا با همکاری و راهنمایی مجموعه شرکت شهرک های صنعتی بتوانیم نتایج مثبتی را برای استان رقم بزنیم.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز ادامه داد:از حدود سال ۸۰ زمزمه تاسیس خانه ها و NGO بود ولی آن طور که باید در کشور حمایت صورت نگرفته است اما با شرایط جدید امیدواریم حداقل در سطح استان البرز بتوانیم در بهره وری،صادرات و رفع موانع تولید با همکاری شرکت شهرک های صنعتی نتایج خوبی را برای استان رقم بزنیم.

وی افزود:در دور جدید هیئت مدیره خانه صمت البرز الحمدالله اعضای خوبی دور هم جمع شده اند که نوید عملکرد مثبتی دارد.

ایشان ادامه داد:خط اول کار ما با شماست.تا با تعامل و همکاری یکدیگر بتوانیم باری از دوش صنعتگران برداریم.

رضایی گفت:یکی از مسائلی که باعث شده خانه ها در کشور آنطور که باید شکل نگرفته مشکلات مالی است در حالی که ما در بعضی دیگر بخش ها این چنین نبوده است.

وی افزود:با وجود مشکلات قبل در این دوره سعی کردیم ساختار خانه را شکل دهیم که بتوانیم قوی کار را شروع کنیم.

عقاب نشین رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان البرز نیز در این جلسه گفت:حضور شخصیت های معتبر در خانه باعث می شود انتظار از آن بیشتر داشته باشیم و ما حضور جناب رضایی و دوستان را به فال نیک می گیریم علاوه بر آن که این باعث بیشتر شدن کار خانه می شود.

وی افزود:حضور افراد ملی مثل آقای رضایی در خانه البرز موجب نتایج خوبی برای استان البرز خواهد بود.

ایشان ابراز آمادگی کرد طی نشست کارشناسی نقاط همکاری مشترک جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک احصا شود.

گفتنی است در این جلسه آقایان رضایی،رجبی،منصور،مهدی زاده،محبت،عبادالهی،منشدی و خانم ملکی آذر از خانه صمت البرز و آقایان عقاب نشین،کلانتری،صادقلو و کاروند از شرکت شهرک های صنعتی حضور داشتند.

  • نویسنده : علیرضا عبادالهی
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت البرز